• Om oss / Styrelsen
  • Stora PR-priset
  • Medlemmar
  • Medlemsförmåner
  • Nyheter
  • Stadgar
  • Normer
  • Press
  • Kontakt
  • Om oss / Styrelsen
  • Stora PR-priset
  • Medlemmar
  • Medlemsförmåner
  • Nyheter
  • Stadgar
  • Normer
  • Press
  • Kontakt
Nyheter Okategoriserade

Webbinarium – Generation Z om året som gått: reklamen, TiKTok och den nya vardagen

  • By Helena Engström
  • On 29 november, 2020
De är kända för att vara digitala, kräsna och värderingsstyrda. Men vad tänker de själva om tiden vi lever i med en pågående pandemi? Hur har vardagen förändrats och vad tycker de om företagens corona-kommunikation?
Välkomna till ett samtal där vi analyserar året som gått tillsammans med experter från generation Z.
Den grymma panelen består av:
– Philippa Lokko, SoMe-expert och genusvetare
– Shariq Musharaf, growth hacker, entreprenör och gymnasiestuderande
– Liam Kalevi, influencer och Head of TikTok på Society Icon
– Adina Martin, pol.kand-studerande och socialdebattör
Samtalet leds av z.network i samarbete med Svenska PR-företagen.
Se inspelning från webbinariet: https://youtu.be/AJvlV6af1wQ

View all posts by Helena Engström

0
Share:
Previous thumb
Previous Article
Den odigitala PR-branschen - Webbinarium 10 nov med z.network
Next thumb
Next Article
Välkommen till årsmöte 2021
Scroll
Om föreningen

Vi är branschföreningen för företag inom PR och kommunikation.

Kontakta oss

info@svenskaprforetagen.se

Sociala medier